Idag och i morgon

Nu ar det bara idag och fram till klockan ett kvar har i detta underbara land. Det kanns trakigt men samtidigt valdigt skont att jag far komma hem till mina nara och kara. Foulla och jag har packat mina s\aker och ajg maste erkanna att vi hade stora problem for som ni vet far man ju bara ha 20 kilo med sig pa planet. Min vaska vagde 35 kilo ungefar. Sa jag pratade med Stefan (Karls pappa) som ska till sverige i borjan av juni om han kunde ta lite grejjer och det kunde han. Sa efter det problemet blev lost sa var det bara att valja vad som skulle folja med hem och inte. Det var hur svart som helst! Det bra med det hela var att jag bestamde mig for att slanga massa saker som jag nastan aldrig anvander. Da fragade Foulla om hon fick ge dom till det fattiga och det ar klart hon far det. Da gor ju jag en god garning samtidigt som jag rensar min garderob lite. Sa till dom "fattiga" gav jag ett par jeans, nagra t skirtar och nagra andra sma grejjer. Jag kanner mig som ett helgon nastan. Ajust ja jag skrev ju inget i gar och jag erkanner att ajg var for lat for att gora det. Vi var hela dagen och kollade pa kengerur och coaler eller hur det nu stavas. Jag fick bade klappa och gossa med dem. Hur kul som helst. En av kengurenrna hade en unge i magen ocksa som stack fram huvet sa han var jatte sot. Har tagit en massa bilder som jag tankte lagga upp efter det att jag skrivigt klart. Sen efter det at vi middag, min favorit!! NOT!!! Det var rakor i curry sas med ris. Jag ar inte ett stort fan av curry. Sen gick jag och la mig tidigt for att orka med kvallen i kvall. Forst blir det hejda middag for min skull med alla jag har traffat har, sa det blir nog kul. Efter det blir det utgang med en av Karls vanner sa jag far antligen prova pa att festa i Australien!!! Nej nu ska jag ga och dricka upp min latte pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0