Nu är jag hemma igen

Så nu är man hemma i kalla Sverige igen. Flygresan gick bra men var ända den hemskaste resan jag varit med om. Det var turbulens och förseningar. Men som tur är så kom jag ju hem igen och på Umeås flygplatts stod Emma, Ellen och Tobias. Jag trode jag skulle dö nar jag såg dom. Jag vart sa lycklig!!! Efter det vart det att fara hem till lägenheten och lämna väskorna och sen eter det for jag Ellen, och Emma till hörnefors och grattade Sandra l som fylde 18! Hon böd på super smarrigt fika. Efter det for jag och Emma tll min mormor och morfar för att saga hej och för att hämta mammas bil som jag ska ha nu när hon är borta. Efter det blev det en snabb hälsning hos pappa och han var nog jatte glad att se mig för han bara lyste. Efter det vart det en tidig kväll då jag sommnade på en sek i soffan. Sen igar så traffade jag Emma på stan för att köpa strumpbyxor och dricka latte. super mysigt. PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0