Stan hela dagen

Idag har jag och Nik varit pa stan och handlat hela dagen. Tyvarr borjade dagen med att jag forsov mig och vaknade av att Nik ringde pa dorren sa nyvaken sprang vi i vag till bussen som vi skulle hinna med in till staden.  Det paminner valdigt mycket om Sthlm har pa stan, anda skillnaden ar att det ar lite mindre folk och behagligare vader + en massa mer butiket! Idag kopte jag 2 koftor, 1 par shorts och en kavaj jacka som var skitsnygg. Nik hittade tyvarr inget som foll han i smaken sa han var mer perssonlig assistent och bar min vaska och latte. Till lunch blev dettradgards sallad som tyvarr var full av tomater. Jag forstar inte varfor jag inte kommer ihag att saga till innan att ajg inte vill ha tomater. PUSSSSSS Saknar er dar hemma. Bara 3 dargar kvar nu...


Min sallad


Niks mindre nyttiga lunch


haha


har finns alla sorter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0