Den snurrande resturangen

Nu pa kvallen har jag och Foulla varit pa resturang och atit god middagen. Det roliga med denna resturangen ar att den ar hogt uppe pa som ett torn av lagenheter. En till grej ar att golvet snurrar runt sa man kan se nastan hela staden. Det var verkligen super mysigt, men jag tror att det ar en sadan resturang man tar med sig sin alskade till och kanskae inte den man bor hos nar man ar utomlans. Nu ska jag ta och krypa i sang for i morogn ar en stor dag. Jag ska sola hela dagen!! HAHAH PUSSS





Kommentarer
Postat av: Emma

två timmar kvar till taxin hämtar oss nu =) Jag är trött som tusan , bara jag och André som är vaken hahaha! Så vi sitter och dricker kaffe som tokar vill jag lova dig! Men jag ska ha med mig datorn på bussen så logga in på msn under dagen =)



Nu är det inte länge kvar till du kommer hem och när du gör de så ska vi UMGÅS KRAFTIGT!



Puss på stjärten

2009-03-30 @ 04:09:01
URL: http://emmmaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0