En dag pa stranden

Idag har jag varit med Nik och hans van Tim pa stranden. Nik ar okey men Tim maste vara den tontigaste manniskan nagonsin! Ni forstar nog nar jag lagger upp bilderna. Vi drack Boosters till lunch vilket ar som en frukt smothe dar man kan valja sjalv vilka frukter man vill ha eller om man vill ha pullver i som bygger upp musklernar eller kanske galss? Vi borde ha det i sverige, iallafall pa sommaren det skulle bli en hitt. Har kanske kommit pa en super bra affarside nu, vem vet? Boosters nagon? Efter stranden for vi och sag pa bio, THE UNINVITED. Den skulle vara laskig men det akn jag tyvarr inte halla med om. Den var bra misstro mig inte men den var lite svar att forsta tycker jag. Aven om dom "forklarade" hur allt lag till pa slutet. Aja nu har man ju satt den ialla fall. PUSSSS


Nik och jag


Ni far ju bestamma sjalva!!! Tim --->


HAHAHAHAHAHA


Jag akte alla vattenak.


Vem tusiken matar fiskmasarna pa en allman strand!

Kommentarer
Postat av: Ell

fräna solbrillor dom har ;)

2009-04-02 @ 14:22:53
Postat av: Ell

fräna solbrillor dom har ;)

2009-04-02 @ 14:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0