Nu är det snart sommar

Nu börjar verkligen sommaren närma sig med storsteg. Tyvärr blir det en massa att göra och som det ser ut nu så räcker inte tiden till. Jag har hur mycket som helst och dagarna är fullspäckade med saker som ska göras eller fixas. Men som tur är så är det snart sommar och studenten. Vi alltså jag och tjejerna har börjat planera vad vi ska göra efter sommaren. Jag tror det blir en utlandsresa.... Men man vet aldrig!!! Nu ska jag ta och lägga ner lite energi på skolan och göra bort lite onödiga uppgifter. PUSSSSSSSSSSS


Att göra:
1. Ringa telia och fixa med abonemanget
2. Sy den himla klänningen
3. Göra klart ALLT skolarbete
4. Och en massa mer saker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0